Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Proderm

    Η Proderm βρίσκεται σταθερά δίπλα στην Ελληνίδα μητέρα και κάθε νέο της προϊόν σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες της μητέρας και του μωρού. Είναι επίσης, η μόνη μάρκα που οργανώνει και αναπτύσσει τη σειρά των προϊόντων της με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες ανά ηλικία.

    Μία μεγάλη καινοτομία της Proderm ήταν η δημιουργία του πρώτου αφρόλουτρου και σαμπουάν 2 σε 1 αλλά και η τοποθέτηση αντλίας, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση την ώρα του μπάνιου.

    Το 1997, η Proderm δημιούργησε την πρώτη σειρά βρεφικών απορρυπαντικών στην Ελλάδα, καλύπτοντας έτσι ένα ακόμη κενό στη βρεφική περιποίηση. Λίγα χρόνια αργότερα, το πρώτο υγρό πιάτων για βρεφικά σκεύη ήταν γεγονός.

    Πρόσφατα, έκαναν την εμφάνισή τους και τα μωρομάντηλα Proderm, καθιστώντας έτσι την Proderm τη μοναδική μάρκα στην ελληνική αγορά που προσφέρει μια τόσο ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων βρεφικής φροντίδας.

Introduction to Unilever

No matter who you are, or where in the world you are, the chances are that our products are a familiar part of your daily routine. Every day, around the world, people reach for Unilever products.

Unilever today

No matter who you are, or where in the world you are, the chances are that our products are a familiar part of your daily routine.

Every day, around the world, people reach for Unilever products. Our brands are trusted everywhere and, by listening to the people who buy them, we've grown into one of the world's most successful consumer goods companies. In fact, 150 million times a day, someone somewhere chooses a Unilever product.

All around you

Look in your fridge, or on the bathroom shelf, and you’re bound to see one of our well-known brands. We create, market and distribute the products that people choose to feed their families and keep themselves and their homes clean and fresh.

People's lives are changing fast. As the way we all live and work evolves, our needs and tastes change too. At Unilever we aim to help people in their daily lives. So we keep developing new products, improving tried and tested brands and promoting better, more efficient ways of working.

Focusing on performance and productivity, we encourage our people to develop new ideas and put fresh approaches into practice. Hand in hand with this is a strong sense of responsibility to the communities we serve. We don't only measure success in financial terms; how we achieve results is important too. We work hard to conduct our business with integrity – respecting our employees, our consumers and the environment around us.

Highlights

Unilever is one of the world's leading suppliers of fast-moving consumer goods. Here are some recent highlights from our three global divisions - Foods, home care and personal care.