Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Dove

    Τo Dove είναι η ξεχωριστή, εναλλακτική επιλογή για τις γυναίκες που καταλαβαίνουν ότι η ομορφιά δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνισή τους.

    Η πραγματική διαφορά του Dove

    Το Dove έχει ως σκοπό να διευρύνει τον όρο «ομορφιά» για τις γυναίκες, επειδή πιστεύουμε ότι η αληθινή ομορφιά βρίσκεται σε όλες τις ηλικίες και σε όλους τους σωματότυπους. Για να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τη δική σας «έννοια» της ομορφιάς, η σειρά Dove αποτελείται από πολλά ξεχωριστά προϊόντα καθαρισμού και προσωπικής φροντίδας που κάνουν τη διαφορά, τόσο σαν αίσθηση όσο και σαν κατάσταση, στο δέρμα και στα μαλλιά σας.

    Ξέρετε ότι… από παγκόσμια έρευνα που έκανε το Dove για την γνώμη που έχουν οι γυναίκες για την ομορφιά προέκυψε ότι…

    • To 50% των γυναικών συμφωνούν ότι οι ίδιες είναι ο πιο αυστηρός κριτής της ομορφιάς τους.
    ​• Μόνο το 4% των γυναικών χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους ως όμορφη.
    • Η πλειοψηφία των γυναικών δηλώνει ότι η ανάγκη να είναι όμορφες προέρχεται κυρίως από τις ίδιες (εκτός από την ηλικιακή ομάδα 18-24 που φαίνεται να δέχεται την περισσότερη πίεση από την κοινωνία, τους φίλους και τα μέσα ενημέρωσης).

Introduction to Unilever

No matter who you are, or where in the world you are, the chances are that our products are a familiar part of your daily routine. Every day, around the world, people reach for Unilever products.

Unilever today

No matter who you are, or where in the world you are, the chances are that our products are a familiar part of your daily routine.

Every day, around the world, people reach for Unilever products. Our brands are trusted everywhere and, by listening to the people who buy them, we've grown into one of the world's most successful consumer goods companies. In fact, 150 million times a day, someone somewhere chooses a Unilever product.

All around you

Look in your fridge, or on the bathroom shelf, and you’re bound to see one of our well-known brands. We create, market and distribute the products that people choose to feed their families and keep themselves and their homes clean and fresh.

People's lives are changing fast. As the way we all live and work evolves, our needs and tastes change too. At Unilever we aim to help people in their daily lives. So we keep developing new products, improving tried and tested brands and promoting better, more efficient ways of working.

Focusing on performance and productivity, we encourage our people to develop new ideas and put fresh approaches into practice. Hand in hand with this is a strong sense of responsibility to the communities we serve. We don't only measure success in financial terms; how we achieve results is important too. We work hard to conduct our business with integrity – respecting our employees, our consumers and the environment around us.

Highlights

Unilever is one of the world's leading suppliers of fast-moving consumer goods. Here are some recent highlights from our three global divisions - Foods, home care and personal care.